Best Western: 20 hoteli w Polsce do końca 2012 roku

Międzynarodowa sieć hotelowa Best Western planuje intensywny rozwój w Polsce. Do końca 2012 roku sieć ma się wzbogacić o kolejnych osiem obiektów. Nowe hotele pod szyldem BW zostaną uruchomione m. in. w Łebie, Gdańsku i Szczecinie.

Jak powiedział na konferencji z okazji otwarcia hotelu BW Poleczki, Gheorghe Marian Cristescu – regionalny dyrektor sprzedaży Best Western na Polskę, obecnie prowadzone są rozmowy z przedstawicielami ponad 20 obiektów w różnych częściach Polski.

– W 2011 roku podwoiliśmy liczbę naszych obiektów w Polsce. Ten rok chcemy zakończyć liczbą 20 hoteli – powiedział Gheorghe Marian Cristescu. – Widzimy olbrzymi potencjał w tym kraju. Szacujemy, że około 3 mln osób w Polsce to nasi potencjalni goście – dodał. Best Western to największa sieć hoteli na świecie, założona w 1946 roku. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. To, co łączy obiekty działające w sieci to jakość i standard obsługi klientów oraz programy sprzedażowo – marketingowe. BW Hotels Osuuskunta określany też jako Best Western Hotels Finland, Baltic States and Poland jest siedzibą biura reprezentującego sieć Best Western w Finlandii, krajach bałtyckich oraz w Polsce. Obecnie funkcjonuje 16 hoteli Best Western w Finlandii, 3 na Litwie, 1 na Łotwie oraz 12 w Polsce. Do sieci Best Western należy ponad 4 tys. hoteli w ponad 80 krajach na całym świecie przyjmujących łącznie ponad 400 tys. gości każdego dnia.

Best Western International jest właścicielem idei oraz schematu organizacji Best Western. W Europie, Best Western International jest reprezentowany przez filie. W przypadku Polski jest to filia Best Western na Finlandię, Kraje Bałtyckie i Polskę. Filie są odpowiedzialne za negocjacje z nowymi hotelami, promowanie marki, jak również za lokalną sprzedaż i działania marketingowe. Każdy hotel Best Western może korzystać z międzynarodowej marki, systemów dystrybucji i działań prowadzonych przez markę w poszczególnych regionach. Pomimo członkostwa sieci, każdy hotel Best Western zachowuje swoją niezależność administracyjną i finansową. Oznacza to, że hotel, pozostając pod skrzydłami międzynarodowej marki, może przyjmować gości na swój własny sposób, odzwierciedlając lokalne tradycje.

Przystępując do sieci hoteli Best Western, hotel jest promowany pod marką Best Western zarówno na stronie internetowej Best Western, jak i w głównych kanałach GDS (Amadeus, Galileo, Sabre, Worldspan) oraz portalach internetowych związanych z podróżami służbowymi. Klienci międzynarodowych korporacji wolą współpracować z hotelami sieciowymi, ze względu na scentralizowaną sprzedaż oraz światowe standardy jakości. Sieć hoteli Best Western współpracuje z wieloma programami lojalnościowymi, m.in. z klubem „Miles & More”, którego klienci mogą gromadzić mile na rejsach LOT-u.

Źródło: http://www.horecanet.pl/BW-zakonczy-rok-z-liczba-20-hoteli-w-Polsce,wiadomosc,30,kwiecien,2012.aspx

Udostępnij na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Blip
  • Drukuj
  • email